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Rossinis Oper «Il Viaggio a Reims» am Luzerner Theater Der bunte Haufen nimmt Abschied Was für ein Durcheinander! In Gioachino Rossinis letzter italienischer Oper den Durchblick zu behalten, ist gar nicht einfach. In der Fülle von insgesamt achtzehn Rollen sind jedenfalls die einzelnen markant gezeichneten Charaktere sehr viel schneller greifbar
Wat voorspelbaar partijtje, wel een pareltje Dagblad De Limburger  Review by  Ruud Maas Exactly ten years, he is in this place, exactly twenty years after he had held the top spot on the charts with a hitherto little-known waltz than ten weeks and would continue. In the top ten a
LUZERNER THEATER Die Antilope Oper in sechs Bildern von Johannes Maria Staud Text von Durs Grünbein In deutscher Sprache Koproduktion mit LUCERNE FESTIVAL und der Oper Köln   Die Nacht, da der Pudding brennt Von Peter Bitterli Sensationelle Ensembleleistung Nicht zum ersten Mal übertrifft sich das Luzerner Sinfonieorchester selber bei
“For the highest vocal level were accounted (…) and the soprano Carla Maffioletti, with her vocal acrobatics brought Maderna’s idea of a cheerful artistry straight to the point.” OPERNWELT -April 2013 Original Article (Deutsch) Remarkable opera rarity in Lucerne: “Satyricon” by Bruno Maderna (Premiere 23 2nd 2013) The Lucerne Theatre
Aug
1st

La Fura dels Baus Cantos de Sirena

LUZERNER THEATER
Koproduktion mit Oper Köln “Whether upside down, rotating or up to their necks in water: It was sung accurate, sonorous and colourful, and Carla Maffioletti provides in Offenbach’s “Les Oiseaux dans la charmille” with supremely mischievous coloratura for a highlight of the performance.” (Neue Zürcher Zeitung – Tobias Gerber)
(Udo Pacolt, Vienna - Munich - Der Neuer Merker)
“About Hoffmann) …Reliable and strong he mastered his extensive part with Virtuosity. Shown also on Carla Maffioletti, who shines as an automatic doll Olympia. After its Chanson aria, in which coloraturas Offenbach pokes fun at Mozart’s queen of the night, she received the longest scene applause of this whole season.
„Mimisch unerreicht bleibt Carla Maffioletti als Contessa. Die einzige gebürtige Brasilianerin auf der Bühne spielt eine Französin – und das mit sichtlichem Spaß. Ihr Koloratursopran erklang wie immer ungewöhnlich rein, ihr Timbre ist so fein und perlend wie die Blubberbläschen des Champagners, den sie als Contessa schlürfte.“ (Manfred Merz –
Wiesbadner Courier 22 November 2010 Doris Kösterke   … “The coloratura soprano Carla Maffioletti in Italian, however, unite South American temperament to an irresistible charm. After frivolous aria for Zerbinetta “Als ein Gott kam jeder gegangen” from Strauss’ “Ariadne auf Naxos” she sang Schubert’s “Hirt auf dem Felsen”, with Christian
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4th

OPERNGLAS MAGAZINE

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Review of the Opera Die Großmüttige Tomyris from Reihnard Keiser at Gießen Opera House   “A musical highlight the intense love duet between Tigranes and Meroë made ​​in view of the death sentence.” “Carla Maffioletti shone with sparkling silvery coloratura and gave the Persian princess magical girlish profile.” (G. Schunk
DONNA MAGAZINE from Fabio Prikladnicki Versão em Português Clique aqui! Carla Maffioletti is Erudite’s most Pop of Brazil In one of the funniest moments of the show Dutch violinist André Rieu and popstar, the Porto Alegre Maffioletti Carla takes the stage with a pink dress, lilac two loops on the
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